دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محمدعلی اخوان بهابادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) با بیان این که تفکر شیعی در جهان گسترش یافته و امثال آل سعود نمی توانند جلوی رشد آن را بگیرند، گفت: هر شیخ نمری که کشته شود، هزاران شیخ نمر به پا می‌خیزند و راه او را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی، در جمع طلاب، روحانیون و مسئولان شهرستان بهاباد، با محکوم کردن شهادت آیت‌الله نمر و جمعی از همرزمانش توسط سفاکان آل‌سعود، اظهار داشت:

شیخ نمر در راستای بیداری اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم گام برداشت و با شهادتش پیامش را به جهانیان مخابره کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بهاباد با بیان اینکه حکومت سرسپرده عربستان که داعیه اجرای احکام شرع اسلام را دارد، به تشدید اختلافات مذهبی دامن می‌زند، ادامه داد: جهان اسلام در آتش تفرقه و افراط‌گری دشمنان اسلام گرفتار است و ضرورت دنیای اسلام، حفظ وحدت بین امت اسلامی برای دفع فتنه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

وی با بیان اینکه شهادت شیخ نمر درس‎‌های زیادی برای مسلمانان دارد، گفت: یکی از مهمترین درس‌ها این است که یک عالم حتی در اوج خفقان نیز باید به وظایف خود در قبال اسلام عمل کند.

این استاد حوزه با بیان این که آمریکا و اسرائیل دشمن شماره یک مسلمانان هستند، ابراز داشت: سران منفور و صهیونیست عربستان بدانند هر شیخ نمری که کشته شود، هزاران شیخ نمر به پا می‌خیزند و راه او را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام اخوان افزود: نظام آل‌سعود بداند حمله به شخصیت‌های دینی و محاکمه ظالمانه و سیاسی آنها عواقب وخیمی برای کشور عربستان دارد و از این اقدام شوم خود پشیمان می‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) با بیان این که تفکر شیعی در جهان گسترش یافته و امثال آل سعود نمی توانند جلوی رشد آن را بگیرند، گفت: خون پاک و به ناحق ریخته شده شیخ نمر و سایر شهدای مظلوم عربستان سعودی حکومت پادشاهی و پوسیده آل‌سعود را نابود می‌کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha