شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شیخ نمر

حوزه/دانشگاه معارف اسلامی درپیامی به مناسبت شهادت آیت الله نمر ضمن محکوم کردن این جنایت تاکید کرده: بی تردید اعدام آیت الله نمر باقر النمر بخشی از توطئه همه جانبه نوکران کوردل آمریکا برای تضعیف جبهه ضد استکبار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در این بیانیه آمده است: مجریان اسلام ناب آمریکایی برگی نو از جنایت علیه رهبران و مجاهدان راستین اسلام ناب محمدی را ورق زدند، سردمداران سفاک و بی‌خرد آل سعود در ادامه ماموریت‌های تعیین شده توسط سران کفر و استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی برای ایجاد انشقاق و نقار بین امت اسلامی و سرکوبی هرچه بیشتر مجاهدان راه حق، یکی از چهره‌های برجسته مبارزه با کفر و طاغوت؛ آیت الله شیخ نمر باقر النمر را به شهادت رساندند.

مگر جرم این شهید رشید چه بود؟ جز دفاع از اسلام و قرآن و درد مستضعفان و محرومان را بر بام فریاد کردن؟ بی تردید اعدام آیت الله نمر باقر النمر را باید بخشی از توطئه همه جانبه نوکران کوردل آمریکا برای تضعیف جبهه ضد استکبار دانست.

حوادث اخیر در پاراچنار پاکستان، نارداران باکو، زاریای نیجریه و ضاحیه لبنان نمونه‌هایی از بسیار است. وضع و حال مردم در کشورهای سوریه، عراق و یمن و نقش عربستان در مصائب وارد شده بر این کشورها نیز آنقدر روشن است که نیازی به توضیح ندارد. دولت دیکتاتور و قرون وسطایی آل سعود، از یک سو به تولید و تکثیر گروه‌های تکفیری و تروریستی می‌پردازد و از سوی دیگر در هدم و هتک آثار اسلام و قتل و ترور مجاهدان طریق حق اهتمام تام دارد. ریشه این حادثه در تخاصم ذاتی جبهه توحید و طاغوت است و سران کفر و طاغوت هیچگاه در نابود ساختن مبارزان طریق توحید، تردید نداشته‌اند. انقلاب اسلامی معرکه نمایش این تقابل تاریخی است و علاقمندان و تربیت شدگان این مکتب در سراسر جهان، درگیر این مبارزه گریزناپذیرند و شیخ شهید هم یکی از این مجاهدان است. گویا پیام 27 سال پیش امام

راحل (ره) برای شهادت علامه سید عارف حسینی همین امروز و برای شهادت شیخ نمر داده شده است آنجا که می‌فرماید: «بزرگترین فرق روحانیت و علمای متعهد اسلام با روحانی نماها در همین است که علمای مبارز اسلام همیشه هدف تیرهای‌ زهرآگین جهانخواران بوده‌اند و اولین تیرهای حادثه قلب آنان را نشانه رفته است، ولی روحانی نماها در کنف حمایت زرپرستان دنیاطلب، مروّج باطل یا ثناگوی ظلمه و مؤید آنان بوده‌اند. تا به حال یک آخوند درباری یا یک روحانی وهابی را ندیده‌ایم که در برابر ظلم و شرک و کفر، خصوصاً در مقابل ... آمریکای جهانخوار ایستاده باشد. همان گونه که یک روحانی وارسته عاشق خدمت به خدا و خلق خدا را ندیده‌ایم که برای یاری پابرهنگان زمین لحظه‌ای آرام و قرار داشته باشد و تا سر منزل جانان علیه کفر و شرک مبارزه نکرده باشد و عارف حسینی اینگونه بود و ملتهای اسلامی حتماً دلیل این واقعه را دریافته‌اند که چرا در ایران «مطهری» ها و «بهشتی» ها و شهدای محراب و سایر روحانیون عزیز و در عراق «صدر» ها و «حکیم» ها و در لبنان «راغب حرب» ها و «کُرّیم» ها و در پاکستان «عارف حسینی» ها و در تمامی کشورها روحانیون درد آشنای اسلام ناب محمدی ـ صلی الله علیه و آله ـ هدف توطئه و ترور می‌شوند.»

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر را به مقام معظم رهبری، مراجع و علمای اسلام و روحانیون متعهد جهان اسلام و خانواده محترم این شهید بزرگوار و همه علاقمندان و مجاهدان راه اسلام تسلیت عرض نموده و اطمینان داریم خون این شهید رشید پایمال نخواهد شد. انشاء الله به زودی با برقراری دولت عدل اسلامی شاهد به بار نشستن تلاش‌های چنین مجاهدانی در سراسر دنیا باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha