جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بیداری اسلامی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد باتاکید بر تقویت وحدت گفت: امروز تقویت بیداری های اسلامی در گرو وحدت جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیریت استانی حوزه علمیه خواهران استان یزد ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است است: بار دیگر  رژیم منحوس و منفور آل سعود دست  به جنایت دیگری زد و پرونده تاریک ظلم خود را سیاه تر و سنگین تر نمود . اعدام عالم ربانی و مجاهد سبحانی ، شیخ نمر باقر النمر، به دست حاکمان سفاک سعودی،نشانه ضلالت و گمراهی سردمداران جاهل سعودی است .هواپرستان فاسد سعودی، این شهید بیداری اسلامی را، که در راه احقاق حقوق مشروع شیعیان و نفی تبعیض می کوشید، به تلاش برای برهم زدن امنیت و ایجاد فتنه متهم و محکوم و وی را در نهایت مظلومیت اعدام کردند.

کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن، و ضعف و بی‌کفایتی در برگزاری مراسم حج که به جان باختن هزاران زائر بی‌گناه بیت الله الحرام منجر شد هیچ گاه فراموش نخواهد شد. امروز بیشترین حمایت مالی و نظامی از گروه‌های تکفیری به ویژه داعش جنایتکار، از آن این رژیم منحوس است. با این همه هدف از اعدام شیخ نمر، سرپوش‌نهادن بر شکست‌های پی در پی آل‌سعود در یمن، و نیز شکست سیاست‌ها و دست‌نشاندهای این رژیم در عراق، سوریه، لبنان و بحرین، بوده است. غافل از آنکه امروز نکبت و بیچارگی سراسر این رژیم را فرا گرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است.

این بیانیه با تاکید براینکه تقویت بیداری های اسلامی در گرو وحدت جهان اسلام  است، افزود: تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام، بیداری  اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha