جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طاهری مدیر حوزه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم آل سعود باید در انتظار عواقب سنگین این اقدام شنیع خود باشد، تاکید کرد: امت اسلامی پاسخ دندان شکنی به این حرکت ضد انسانی رژیم سفاک آل سعود خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه مازندران، در مدرسه علمی مصطفی خان ساری، آل سعود را مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی معرفی کرد و گفت: خون به ناحق ریخته شده آیت الله نمر زمینه نابودی کامل آل سعود را فراهم می کند.

وی با بیان این که نور چراغ علم با اعدام شیخ نمر و دیگر شخصیت های دینی خاموش نخواهد شد، گفت: راه این عالم وارسته تا نابودی کامل ظلم و فساد ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که دستان آل سعود تا مفرق به خون انسان های بی گناه آغشته است، بیان داشت: این رژیم فاسد عامل همه بحران ها و خونریزی های منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که شیخ نمر از یک خاندان بزرگ علمی در عربستان بود، گفت: نام و یاد این عالم بزرگ در دل های انسان های آزای خواه برای همیشه زنده خواهدماند.

وی، اقدام ننگین اعدام شیخ نمر را ظلم بزرگی به اسلام و امت اسلامی خواند و افزود: این اقدام جایتکارانه دولت عربستان، پایه های این رژیم ظالم را سست و در مسیر نابودی کامل قرار خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم آل سعود باید در انتظار عواقب سنگین این اقدام شنیع خود باشد، تاکید کرد: امت اسلامی پاسخ دندان شکنی به این حرکت ضد انسانی رژیم سفاک آل سعود خواهند داد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود جنایت کار فکر می کند با شهادت شخصیت هایی همچون شیخ نمر می تواند صدای آزدی خواهی و بیداری را در این کشور سرکوب کند، گفت: قطعاً جنبش گسترده ای در ادامه راه شیخ نمر در عربستان ایجاد می شود و زمینه سرنگونی کامل این رژیم جنایت کار و ظالم را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه با بیان این که علما همواره نقش مهمی در هدایت افکار عمومی داشته اند، ابراز داشت: رابطه میان امت و امامت در عصر غیبت فوق العاده و عمیق است.

وی به سخنان قاطعانه رهبر معظم انقلاب در درس خارج ایشان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با اقتدار و صلابت پاسخ اقدام جنایت کارانه آل سعود را دادند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بلیان این که ملت ایران گوشس به فرمان رهبری انقلاب هستند، افزود: اگر ایشان دستور دهند همه منافع آنها را از  شرق تا غرب ناامن خواهیم کرد.

وی با بیان که وعده الهی است که ثمره جنایت کاران نابودی کامل است، گفت: امت اسلامی اطمینان داشته باشند که ستمگران و جنایت کاران نابود خواهند شد و مستضعان جایگزین آنها خواهند شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha