یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 366036
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کشیش امریکایی: شیخ نمر زنده است

حوزه / یک کشیش آمریکایی با محکومیت اعدام شیخ نمر نوشت: کلیساها باید در عزاداری و ماتم عمیق برای از دست دادن رهبری مثل شیخ نمر باشند... من می‌خواهم دقیقا مثل شیخ نمر باشم. من الله را شکر می‌گویم چون شیخ نمر زنده است...

به گزارش خبرگزاری «حوزه» دکتر جف هود نویسنده و کشیش امریکایی مقیم تگزاس، در متنی که در وبسایت خود منتشر کرد با محکوم کردن دولت سعودی به خاطر سرکوب وحشیانه مخالفانش، خشم و اندوه عمیق خود را از اعدام شیخ نمر اظهار کرد و نوشت: «سخنی با مسیحیان: شیخ نمر زنده است» .

کشیش امریکایی ابراز داشت: طی پنج سال گذشته پرونده روحانی شیعه عربستان «شیخ نمر النمر» را دنبال می‌کرده‌ام. دولت سعودی با تأیید تاکتیکی از طرف امریکا، همواره با خشونت تمام همه مخالفانش را سرکوب کرده است. در این شرایط شیخ نمر که از اقلیت ستمدیده  این کشور بود سعی در بهتر کردن شرایط هموطنان شیعه خود به روش مقاومت مسالمت‌آ‌میز داشت. اما دولت عربستان امروز او را اعدام کرد.

 اگر می‌خواهید بدانید گاندی یا مارتین لوتر کینگ امروز چگونه می‌بودند به شیخ نمر بنگرید. امروز در سراسر جهان کلیساها باید در عزاداری و ماتم عمیق برای از دست دادن رهبری مثل شیخ نمر باشند. متأسفانه بیشتر مسیحیان نمی‌توانند حضرت مسیح را با عمامه تصور کنند، من می‌توانم! من می‌خواهم دقیقا مثل شیخ نمر باشم. با وجود سلطه مرگ بر پیکر او، من الله را شکر می‌گویم چون شیخ نمر زنده است! آمین.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha