پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
شیخ نمر

حوزه/ مسئول اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی خودجوش كمپين محكوميت اعدام شيخ نمر از سوي طلاب حوزه‌هاي علميه خواهران در شبكه كوثرنت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محمدتقی جلیلی گفت: كاربران شبكه علمي پژوهشي كوثرنت، به منظور محكوم كردن جنايت آل سعود در اعدام شيخ نمر باقر النمر، اقدام به راه اندازي كمپين محکومیت كردند.

وی افزود: در پي اقدام جنايتكارانه آل سعود در به شهادت رساندن عالم مجاهد و متقي آیت‌الله شيخ نمر باقر النمر، كمپيني در اعتراض به اين اقدام ددمنشانه، در شبكه كوثرنت راه اندازي شد.

مسئول اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: طي اين كمپين طلاب و كاربران شبكه علمي پژوهشي كوثرنت مطالب خود را با موضوع شهادت شيخ نمر اعم از نوشته ها، تصاوير، صوت، فيلم حاوي گزارش‌ها، اخبار و تحليل‌ها و هم چنين انعكاس مراسم‌هاي برگزار شده در مدارس علميه خواهران سراسر كشور با هشتك‌گذاري(برچسب‌گذاری) با نام شهيد شيخ نمر، به اشتراك گذاشتند.

جلیلی ادامه داد:اين اقدام كه از صبح روز یکشنبه در شبكه آغاز شده و طی دو روز، بيش از 600 مطلب در شبكه كوثرنت با هشتك «شهید_شیخ_نمر_باقر_النمر» به اشتراك گذاشته شده، و قریب به دو هزار نفر به این کمپین پیوسته‌اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha