یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 366403
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
فراخوان عکس

حوزه/نخستين فراخوان عكس طلاب و روحانيان خراساني با عنوان "جلوه‌هاي حضور" به همت روابط عمومي حوزه علمیه خراسان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، نخستين فراخوان عكس طلاب و روحانيان خراساني در محورهاي "حوزه علميه و دفاع مقدس"، "حوزه علميه و انقلاب اسلامي ايران"، "حوزه علميه و تبليغ"، "راه و رسم طلبگي" و "فرصت هاي طلبگي" برگزار مي شود.

"تشويق مردم به حضور در جبهه ها"، "بسيج و ساماندهي مردم"، "حضور در عرصه جنگ"، "تأثيرگذاري بر فرماندهان جنگ"، "تأثيرگذاري بر فضاي جنگ (در جهت معنويت بيشتر)" از موضوعات محور حوزه علميه و دفاع مقدس مي‌باشد.

از موضوعات محور حوزه علميه و انقلاب، "حضور و ترغيب و تشويق مردم به راهپيمايي باشكوه و تظاهرات سراسري (22 بهمن و ...)"، "شركت و ترغيب مردم در انتخابات‌هاي كشور"، "ايجاد كميته ها و تشكل هاي مردمي"، "شركت در مراسمات مذهبي"، حماسي، تاريخي (رحلت امام ، علما، ‌ديدارهاي مقام معظم رهبري و ...)"، "داشتن روحيه دشمن ستيزي" و "بصيرت" اعلام شده است.

همچنين "تلبس به لباس روحانيت"، "حضور در عرصه هاي مختلف تبليغي(منبر، رسانه)"،‌ "محور و عضويت در هسته هاي فرهنگي و اجتماعي"، "استفاده از فرصت هاي تبليغي و اعزام به مناطق تبليغي (ماه رمضان، محرم الحرام، دهه فجر، رحلت امام، ايام ماه صفر)"، "‌تأليف مقاله و كتاب"از موضوعات محور حوزه علميه و تبليغ اين فراخوان مي باشد.

محور راه و رسم طلبگي اين فراخوان شامل موضوعات "مباحثه"، "نداشتن غرور و تكبر"، "هوش اخلاقي"، "ازدواج به موقع"، "احترام به پدر و مادر"، "عدم عزلت گزيني و تفكرات متحجرانه"، "تحمل كردن سختي ها"،‌ "رعايت مقام استاد"، "داشتن برنامه ريزي و نظم"، "خوب درس خواندن"،‌ "پرسشگري"، "رسيدگي به ايتام"، "احترام به بزرگترها"،‌ "تصدق بر فقرا و مساكين"،‌ "مطالعه مستمر"،‌ "زيارت"، "توجه به خانواده"،‌ "ورزش،‌ تفريح و سفر"، "شادي و نشاط"، "صله رحم"،‌ "توكل" و "انجام فرائض و واجبات" مي باشد.

"امامت جماعت و جمعه"، "مديريت (مدرسه، مجموعه فرهنگي، ‌علمي) مربي گري"، "‌اردوداري علمي"، "راهبري مناسك"، "پژوهش"،" قضا"، "‌مطبوعات"، "تدريس (حوزه، دانشگاه،‌آموزش و پرورش، نهادها)"، "تبليغ"، "مشاوره" و... از موضوعات محور فرصت هاي طلبگي است.

برپایه این گزارش،علاقه مندان مي توانند تا 5 بهمن ماه، تصاوير خود را به دبيرخانه اين جشنواره واقع در مركز مديريت حوزه علميه خراسان، طبقه سوم، اتاق 425، ساعت 9 الي 13 يا به آدرس jelvehayhozor@gmail.com، ارسال نمايند.

طلاب مدارس نیز مي توانند به واحد فرهنگي يا بسيج مدرسه محل تحصيل خود مراجعه و در صورت هرگونه سئوال با با شماره 05132008350 يا 09156551922 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha