جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
محمدتقی فخریان مدیر بنیاد فرهنگی رضوی

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی رضوی از اجرای بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه مناسبتی همزمان با دهه مبارک فجر در مدارس امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمدتقی فخریان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه شعار اصلی و محوری دهه فجر امسال، «اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و هم زبانی دولت و ملت» است، مدارس امام رضا(ع) نیز برای تحقق این شعار به استقبال دهه مبارک فجر رفته است.

وی، افزایش بصیرت انقلابی و تقویت هویت ملی دانش آموزان را از جمله اهداف این برنامه ها عنوان و اظهار کرد: برنامه ها به دو صورت متمرکز و آموزشگاهی اجرا می شود که در برنامه های مشترک و متمرکز می توان به اجرای برنامه «ستارگان سپهر هشتم» اشاره کرد.

فخریان ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلابی برای افزایش بصیرت دانش آموزان، برپایی همایش «خانواده رضوی»، حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی و تشکیل محافل انس با قرآن از جمله برنامه های متمرکز مدارس امام رضا(ع) است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی

عنوان کرد: نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره)، مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه پیامکی با موضوع انقلاب، یادواره شهدای انقلاب اسلامی، همایش طب الرضا(ع)، برگزاری جشن نماز، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و... از جمله برنامه های آموزشگاهی اخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha