سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: ما بر این باوریم که برای دست یابی به لبنان قدرتمند و یکپارچه باید در برابر خطر تروریسم تکفیری ایستاد و آن را نابود کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از پایگاه العهد، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم یادبودی در منطقه عدشیت گفت: آنچه که وهابیت در جهان اسلام انجام می دهد انحرافی کامل است که نتیجه آن این همه مصیبت در جهان اسلام می باشد.

وی افزود: ما در آستانه مرحله ای جدید در تمام منطقه هستیم و لبنان نیز بخشی از این منطقه است و سیاست های ما نیز از آغاز تا کنون روشن بوده و موضع ما درباره اتفاقات منطقه شفاف بوده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: ما بر این باوریم که برای دست یابی به لبنان قدرتمند و یکپارچه باید در برابر خطر تروریسم تکفیری ایستاد و آن را نابود کرد و ما همچون گذشته می گوییم تا زمانی که در برابر صهیونیست ها قدرتمند نباشیم، لبنان نمی تواند در نقشه موجود باشد و نمی تواند به مردم خود خدمت کند و به همین خاطر است که برخی از جریان های داخلی و خارجی با وجود تمام تجارب گذشته، هنوز هم به فکر توطئه علیه مقاومت هستند و می بینیم هرچقدر که مقاومت و حزب الله پیشرفت می کند، آنها عصبانی تر می شوند و از تمام توان خود برای حمله به مقاومت استفاده می کنند.

سید صفی الدین خاطر نشان کرد: همه باید بدانند هرچقدر این حملات علیه ما بیشتر بشود، اعتقاد ما از گذشته بیشتر می شود و به اطمینان می رسیم که راه ما درست است و در آستانه دسترسی به پیروزی های جدید هستیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha