شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس با آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آمریکا برای سرنگونی نظام اسلامی، اصول دیپلماتیک را کنار زده و کمک به ایادی خود در منطقه درصدد انزوای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س)، گفت: ایثار، عاطفه و توحید ناب نقطه اوج و اندیشه انسانی است که در وجود مبارک حضرت زینب (س) موج می زد و باید به عنوان الگو برای جامعه و تبیین و معرفی شود.

امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به توطئه های دنیای استکبار علیه نظام اسلامی، افزود: آمریکا برای سرنگونی نظام اسلامی اصول دیپلماتیک را  کنار زده و کمک به ایادی خود در منطقه درصدد انزوای جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری عامل به انزوا کشاندن اسلام در جهان هستند، ادامه داد: گروه‌های تکفیری در مقابل دوربین ها، با قساوت قلب، اقدام به بریدن سر انسان‌های بیگناه کرده با سر بریده فوتبال بازی می‌کنند!!، آنان چهره بیسار خشنی از اسلام رات به نمایش می گذارند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ترکیه و رژیم سعودی نیز بدون عرف دیپلماسی، درصدد اعزام نیرو به سوریه و کمک به تکفیری ها هستند که اوج شقاوت و بی رحمی را نشان می‌دهد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: استکبار درصدد نابودی اسلام از طریق حمایت از گروه‌های تکفیری و سلفی است و باید با بصیرت افزایی در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان و حامیان استکبار ایستادگی و مقاومت کرد.

آیت الله ایمانی با اشاره به این که دشمن از طریق ماهواره، دیگر عناصر اطلاعاتی، فعالیت‌های ایران اسلامی را رصد می‌کند، تصریح کرد: برای مقابله با ترفندهای استکبار باید سخنان مقام معظم رهبری آویزه گوش قرار داده و کوچک‌ترین تخلفی از رهنمودهای معظم له از خود نشان ندهیم تا کشور سربلند و سرافراز باقی بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این که مسئولیت خدمت به خانواده شاهد از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران قداست دارد، افزود: در کشورهای که به معاد و قیامت اعتقاد ندارند، به افرادی که در راه دفاع کشورشان جان ‌باخته‌اند، احترام ویژه‌ای می گذارند، بنابراین برای خدمت به جامعه هدف باید از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده شود.

رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس نیز در این دیدار اظهار داشت: بیش از 98 درصد از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران را خانواده های شهداء تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: از هزار برنامه که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا گردیده، 600 برنامه از سوی خانواده شهداء اجراء ‌شده که نشان می‌دهد در بسیاری از موارد جلوتر هستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha