سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حوزه و عرصه بین الملل

حوزه/ مسؤل اداره همایش و آموزش معاونت بین الملل حوزه های علمیه از برگزاری سومین همایش «حوزه و عرصه بین الملل» با حضور مراجع تقلید، مسئولین حوزه و زبان دانان در قم خبر داد.

حجت الاسلام  سید محی الدین  قوامین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری سومین همایش «حوزه و عرصه بین الملل» در روز 13 اسفند ماه در سالن همایش های مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) با حضور مراجع تقلید، مسئولین حوزه، زبان دانان در قم خبر داد.

مسئول اداره همایش و آموزش معاونت بین الملل حوزه افزود: در این همایش یک روزه که از ساعت 8 صبح الی 12 برگزار می شود، حضرت آیت الله سبحانی، از مراجع تقلید، آیات تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سخنرانی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه، جمعی از زبان دانان حوزه و برخی از رؤسای پنج گانه امر تبلیغ، پژوهش، آموزش، فضای مجازی از دیگر سخنرانان این همایش خواهند بود.

حجت الاسلام قوامی بیان داشت: مهمترین بخش این همایش، تقدیر از خانواده های معظم شهداء روحانی در عرصه بین الملل و مدافع حرم است که برای اولین بار به اجرا گذاشته می شود و تعداد شهدای روحانی عرصه بین الملل بیش از30 شهید است.

وی یکی دیگر از برنامه های این معاونت افتتاح نمایشگاه فعالیت های بین المللی نهادی حوزوی عنوان کرد و افزود: 28 نهاد حوزوی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام قوامی گفت: این نمایشگاه که در جنب همایش،  واقع در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) می باشد 12 اسفند  افتتاح خواهد شد و به مدت دور روز دایر خواهد بود.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha