یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ امروز چشم ملت های مسلمان در سراسر دنیا به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است و به قول مقام معظم رهبری، انتخابات زره پولادین در مقابل مستکبران است.

حجت الاسلام احمد کریمیان فرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در فارس، با بیان این که مردم ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت کشورشان به صحنه می آیند و بار دیگر افتخار می آفرینند، اظهار داشت: حضور ملت ایران اسلامی در تمامی نقاط دور و نزدیک، یک حرکت و یک مشارکت سیاسی به شمار می آید.

وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اهمیت خاص و جایگاه بسیار بالایی دارد و مردم عزیز در ایفای این نقش و انجام تکالیف خود نقش آفرینی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه سعیدیه ارسنجان استان فارس، خاطر نشان کرد: همان طور که حضرت امام خمینی(ره) در مورد مسئله آراء مردم بارها متذکر شده بود، نباید بگذاریم هیچ مصلحتی باعث شود که آراء و انتخاب مردم دچار مشکل شود. مردم ما اعتماد می کنند و رای خود را در صندوق های آراء می اندازند و قطعا این یک امانت است و مسئولین این امر باید امانتدار خوبی باشند.

وی ادامه داد: مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی بدانند که تعیین نمایندگان اصلح خود یکی از چیزهایی است که بر آنها واجب و از تکالیف شرعی هر انسانی می باشد که در این موضوع ورود کند و نگذارد صدمه و خدشه ای به انقلاب و نظام اسلامی برسد.

مدیر مدرسه سعیدیه ارسنجان گفت: امروز چشم ملت های مسلمان در سراسر دنیا به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است و به قول مقام معظم رهبری، انتخابات زره پولادین در مقابل مستکبران است و اگر ملتی بخواهد از آسیب ها محفوظ بماند، زره آن در برابر تهدیدها انتخابات است..

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha