پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس، از برگزاری دومین هم اندیشی مدیران مدارس علمیه در سطح استان، با سخنرانی آیت الله ایمانی، در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سطح تحصیلی، تهذیبی، تبلیغی و پژوهشی مدارس و رفع مشکلات آموزشی و خدماتی طلاب حوزه علمیه استان فارس، به همت معاونت آموزش حوزه فارس، دومین نشست هم اندیشی مدیران مدارس در سال تحصیلی جاری، با حضور 50 نفر از مدیران، از روز چهارشنبه 12 اسفندماه، به مدت سه روز در شیراز برگزار می شود.

وی افزود: در این هم اندیشی، آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و رئیس شورای حوزه استان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه فارس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون آموزش حوزه علمیه فارس ادامه داد:  در این هم اندیشی سه روزه، عملکرد مدیران مدارس علمیه استان مورد ارزیابی قرار گرفته، نقاط ضعف و قوت هر مدرسه  بررسی می شود.

وی در پایان گفت: معاونت آموزش حوزه فارس، در هر سال تحصیلی، دو نشست هم فکری و هم اندیشی ویژه مدیران مدارس ها برگزار می کند که در سال تحصیلی جاری، اولین دوره در مهرماه و دومین مرحله نیز 12 اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha