پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 373643
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
همایش مدیران مدارس مجری طرح معراج

حوزه/ مسئول ستاد طرح معراج اهواز با بیان این که ۳۸۰ مدرسه در اهواز تحت پوشش این طرح هستند، گفت: هم اکنون ۱۵۰ روحانی، غیر از طلاب غیر معمم که در مدارسابتدایی حضور می یابند، در این طرح فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سلیمانی فر، مسئول ستاد طرح معراج اهواز، امروز در همایش مدیران مدارس مجری طرح معراج، به ارائه آمار اجرای طرح در سال تحصیلی جاری پرداخت و عنوان کرد: اهواز 1200 مدرسه دارد که از این میان 380 مدرسه شهرهای اهواز و کارون تحت پوشش طرح قرار دارند.

مسئول ستاد طرح معراج اهواز، افزود: 150 روحانی و مبلغ غیر از طلبه های غیر معمم که در مدارس ابتدایی حضور پیدا می کنند، در طرح معراج فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در 3 ماهه اول سال تحصیلی 2500 ساعت کلاس توسط روحانی در مدارس تحت پوشش طرح تشکیل شده است، گفت: در حالی که در مناطق حاشیه شهر جلسات از ماه دوم و سوم شروع شد، نسبت به سال گذشته شاهد رشد 2ونیم برابری ساعت کلاسی طرح هستیم.

حجت الاسلام سلیمانی فر ادامه داد: در سال تحصیلی جاری تا کنون 100 همایش خانواده در قالب طرح معراج برای خانواده های دانش آموزان و با حضور کارشناسان تربیتی برگزار شده که تا پایان سال تحصیلی این رقم به 150 همایش خواهد رسید.

وی در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در جهت بهره گیری بیشتر از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مدیران مدارس تحت پوشش طرح، جلسات ستاد طرح معراج و مدیران مدارس به صورت ناحیه ای برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha