سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 373665
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین از ارسال ۲۴۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی از سوی طلاب برادر و خواهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، با ارائه گزارشی به مدیر حوزه علمیه قزوین، از ارسال 240 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: در مدت زمان اعلام شده تعداد 200 اثر از حوزه علمیه برادران و40 اثر از حوزه خواهران در سامانه ثبت شده و از این تعداد 220 اثر به دبیر خانه ارسال شده که در این میان 174 اثر در قالب مقاله و بقیه در قالب تحقیق پایانی و پایان نامه می باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین افزود: گروه کلام با 49 اثر، علوم تربیتی با 34 و ادبیات عرب با 29 اثر رتبه های اول تا سوم در فراوانی موضوعی آثار به شمار آمده و گروه منطق و فلسفه هر کدام با 2 اثر کمترین فراوانی را داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های علمی در دبیرخانه جشنواره شکل گرفته و مسئولان ارزیابی هر گروه مشخص و در نهایت ارزیابی اجمالی آثار به انجام رسیده و تعداد 70 اثر به مرحله ارزیابی تفضیلی رسیده اند که تا پایان سال این مرحله نیز به اتمام خواهد رسید و مراسم تقدیر از برگزیدگان در فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha