جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: مرحوم سید عبدالحسین آیت اللهی در بین دوستداران خاندان جلیل القدر آیت اللّهی از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و از ایشان با عنوان آقای بزرگ یاد می شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو خبرگان رهبری و تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع)،  با صدور پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال عالم ربانی، سید عبدالحسین آیت اللهی از علمای استان فارس، اظهار داشت: رحلت عالم ربّانی مرحوم آیت الله آقای حاج سید عبدالحسین آیت اللّهی موجب اندوه و تأثّر شدید ارادتمندان و پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه مردم قدر شناس استان فارس و دارالایمان جهرم گردید.

عضو خبرگان رهبری تشریح کرد: وجود خصال علم ، تقوا و جهاد در آن چهره تابناک ، جدّ امجد و والد ماجدشان را تداعی می نمود و لذا در بین دوستداران خاندان جلیل القدر آیت اللّهی از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و از ایشان با عنوان آقای بزرگ یاد می کردند.

اینجانب مصیبت فقدان آن عالم بر جسته را به بیت شریف ایشان و عموم مردم مومن ، انقلابی و ولایتمدار جهرم به ویژه روحانیت معظّم اعمّ از علماء اعلام ، مدرّسین ، فضلاء وطلّاب علوم دینی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همگان صبر واجر و برای آن فقید سعید حشر با اجداد طاهرینشان را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha