یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید مهد صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم در دیدار با مراجع عظام تقلید عنوان کرد: دولت به تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری اهتمام ویژه دارد.

به گزارش روخبرگزاری«حوزه»، سید مهدی صادقی استاندار قم در ديدار های جداگانه با آیات عظام مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، نوری همدانی، جوادی آملی و حضرت آیت الله علوی گرگانی، ضمن تبریک سال نو، با ارائه گزارشي از اهم فعاليت هاي سال گذشته و پروژه هاي انجام شده اظهار كرد: اهتمام مسئولين استان توسعه همه بخش ها با تعامل و هماهنگي با يكديگر است.

استاندار قم خدمت در شهر كريمه اهل بیت (س) را توفيقي بزرگ دانست و افزود: عمل به منويات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي) و تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اهتمام خاص مسئولان دولت در سال جدید خواهد بود و اين مهم با نهادينه كردن ديدگاه توليد محور و بكار گيري خرد جمعي بدست مي آيد.

صادقي استفاده از ظرفيت هاي بالقوه استان در زمينه هاي فرهنگي و اقتصادي را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: رفع نيازهاي معيشتي مردم و رونق اقتصادي ضرورتي است كه با همدلي همه دستگاهها و زمينه سازي بستر هاي حضور بخش خصوصي در اجراي پروژه هاي توسعه اي استان حاصل مي شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به ارتباط مراجع عظام تقلید با بدنه ی جامعه و آشنایی ایشان با دغدغه های مردم خاطرنشان کرد: پذیرای سفارشات و نصایح این بزرگواران در راستای خدمت به مردم هستیم.

رشد علمی در کنار اقدام عملی در زمینه ی اقتصاد، دلسوزی و مسئولیت پذیری، توجه به معیشت مردم و حل معضل بیکاری، بهره گیری از منابع داخلی، توجه به دستورات رهبر معظم انقلاب و افزایش توانمندی های داخلی از جمله توصیه های مراجع عظام به استاندار و مسئولان ملی و استانی دراین دیدارها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha