پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
موسی صفی خانی - امور مساجد قزوین

حوزه/ رئیس ستاد اعتکاف قزوین گفت: اعتکاف موجب پالایش گناهان می شود و روح معنویت را در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان تزریق می کند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی، در بازدید از مساجد برگزار کننده اعتکاف، در رابطه با مسئله اعتکاف واستقبال مردم به خصوص جوانان از این سنت حسنه، گفت: اعتکاف موجب پالایش گناهان می شود و خوشبختانه همه ساله حضور مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان در این مراسم پرشورتر و باشکوه تر از سالهای گذشته انجام می گیرد.

رئیس ستاد اعتکاف استان قزوین به ثبت نام افراد در این مراسم معنوی اشاره و بیان داشت: مراسم اعتکاف روزهای سیزدهم، چهاردهم وپانزدهم ماه رجب مصادف با دوم، سوم وچهارم اردیبهشت ماه، در 7 مسجد قزوین برگزارخواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت نام از روز 20 فروردین از طریق وب سایت رسمی اعتکاف قزوین انجام و به هیچ عنوان ثبت نام حضوری انجام نخواهد شد و پیش بینی می شود امسال حدود 1000 نفر از برادران وهزار و400 نفر از خواهران در مساجد قزوین معتکف شوند.

حجت الاسلام صفی خانی در پایان، برگزاری جلسات حلقه های معرفت، محفل انس با قرآن، مناجات شبانه، جلسات بیان احکام شرعی، برگزاری نماز جماعت و ... را از برنامه های مراسم اعتکاف اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha