پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دیدار مدیر حوزه قزوین با استاندار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: مدرسه صالحیه که مدتی مخروبه بود، بخشی از آن بازسازی شده که امیدواریم با نگاه جدی مسئولان به حوزه های علمیه، این مدرسه نیز تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در نشستی با دکتر فریدون همتی، استاندار قزوین، در مدیریت حوزه استان، بر ضرورت بر طرف نمودن مشکلات زیرساختی حوزه تاکید کرد.

وی به فعالیت های مدیریت حوزه استان قزوین اشاره کرد و افزود:  در مدیریت حوزه استان معاونت های پژوهش، تبلیغ، تهذیب، آموزش، امور طلباب و دانش آموختگان ودفاتر آمار وبررسی و مالی است که وظایف اصلی خود را در رابطه با طلاب و مدارس علمیه انجام می دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مدارس علمیه در استان و با حضور اساتید توانمند مشغول تربیت طلاب توانمند هستند و خوشبختانه مدرسه علمیه شهرستان آوج نیز افتتاح و جوانان علاقه مند به تحصیل در حوزه می توانند در این شهر مشغول فراگیری دروس حوزوی شوند.

وی تقویت بیش از پیش ارتباط با آحاد مرد م به خصوص نسل نوجوان وجوان را از بر نامه های اصلی حوزه قزوین برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی ما در حوزه استان این است که ارتباط و تعامل با مردم را بیش از گذشنه افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین مرمت و بازسازی مدارس علمیه را مهم دانست و بیان داشت: باید در حفظ ونگهداری مدارسی که از گذشتگان به ما رسیده، کوشا باشیم و خوشبختانه مدرسه صالحیه که مدتی مخروبه بود، بخشی از آن بازسازی شده که امیدواریم با نگاه جدی مسئولان به حوزه های علمیه، این مدرسه نیز تکمیل شود.

مدیر حوزه علمیه قزون در پایان، تحول و نوآوری و نیز توجه ویژه به پژوهش را از دیگر برنامه های حوزه استان اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha