پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخی قاطع و دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی و فکر و خیال دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام حسن ترابی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح بروجرد با اعلام اینکه امروز صلابت،اقتدار و جانفشانی نیروهای مسلح این مرزوبوم خواب راحت را از چشمان ایادی استکبار و هم پیمانانش ربوده است اظهارداشت:امروز دشمن از این همه اقتدار و صلابت و ایمان نیروهای مومن و انقلابی ایران اسلامی به وحشت و هراس افتاده است.

نیروهای مسلح حافظ انقلاب و مدافع منویات رهبری

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه نیروهای مسلح نیروهای ولایی ،مومن و انقلابی نظام هستند تصریح کرد:امروز این نیروهای غیور با عمل به منویات مقام معظم رهبری و با ایمان و اخلاص تمامی نقشه های دشمنان را خنثی نموده اند و همواره توطئه‌های آنها را در یاس و ناامیدی گذاشته اند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین روز به نمایش گذاشتن اقتدار ،صلابت و قدرت دفاعی و نظامی ارتش ایران است خاطر نشان کرد:این اقتدار و نظم و انسجام و دفاع از تمامیت ارضی این مرزوبوم باید به نسلهای امروز و فردا منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی و لایت فقیه هستند بیان داشت:این نیروهای مومن و متعهد در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب همواره با حرکت در مسیر ولایت فقیه و با اعتماد به نفس ،خودباوری در دل مردم جای خود را باز کرده اند و مردم قدردان زحمات خالصانه آنها هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه خدا محوری و ولایی بودن از ویژگی های بارز نیروهی مسلح است افزود:توسعه صنایع دفاعی و گسترش این ابزار از دیگر ویژگی های نیروهای مسلح این مرزوبوم است.

برجام خاطره ای تلخ از بی اعتمادی مردم به آمریکا

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه امروز دشمن با هدف کاهش توان دفاعی نیروهای مسلح ایران اسلامی موضوع برجام ۲،۳ و ۴ را مطرح کرده است بیان داشت:برجام خاطره ای تلخ برای ملت ایران بود چرا که مقام معظم رهبری از سال های پیش اجازه مذاکره و گفتگو ایران را به آمریکا نداد و بارها فرموده بودند که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هر روز با بهانه های متعدد زیر پیمان و قول های خود زده است افزود:حمله آزمایش های موشکی سپاه نیز یکی دیگر از بهانه های استکبار برای دروغگویی و عدم اجرای تعهداتش بود.

امام جمعه بروجردر پایان بر تقویت ایمان ،استکبار ستیزی و توسعه صنایع دفاعی و به روز بودن تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha