یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ برنامه حوزه سلامت از افتخارات دولت است و در این حوزه باید فکری برای نان کشور شود و نانوایی ها آرد را از سبوس جدا نکنند؛ باید خود سبوس در نانوایی ها باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه حضرت آیت الله سبحانی عصر  امروز در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شخصیت حضرت علی(ع) برای همگان مشخص است گفتند: کسانی که آشنایی چندان با حضرت ندارد، کتابهای درباره شخصت حضرت می نویسند و مقایسه با سایر حاکمان می کنند،زندگی حضرت علی(ع) برای همگان الگو است و در نان حضرت نان با سبوس وجود داشت و در روزنامه خواندم نانها پر از نشاسته است این نان ها فاقد سبوس است وباید فکری برای آن شود.

معظم له  بیان داشتند: برنامه حوزه سلامت از افتخارات دولت است و در این حوزه باید فکری برای نان کشور شود و نانوای ها آرد را از سبوس جدا نکنند؛ باید خود سبوس در نانوایی ها باشد و مورد استفاده نانوایان قرار گیرد.

 حضرت آیت الله سبحانی گفتند:سلامتی مقدمه فکر و تکفر است، جامعه مریض نمی تواند فکر و پیشرفت کند و استقلال خود را از دست خواهد داد.اگر جامعه حرکت  طبیعی داشته باشد مریض نمی شود، مردم را باید به تحرک واداشت و دعوت کرد.

 ایشان افزودند: باید نمک و خیلی از چربی ها در سبد غذایی مردم کاهش پیدا کند، این مباحث باید اطلاع رسانی شود، مشکل دیگر دخانیات به خصوص در میان زنان است، باید برای این مسائل  فکری شود.این مشکلات از تهدید دشمن بیشتر است چون از دورن در حال از بین رفتن هستیم .

این مرجع تقلید اظهار داشتند: زندگی و سیره و سبک زندگی  ائمه(ع)، بهترین درمان است، عالمان دین هم اینگونه بودند و از ائمه پیروی کرده اند.

ایشان در پایان  گفتند: باید سعی شود  بیمارستان هزار تخت خوابی پردیسان قم   بیشتر توجه شود تا زودتر به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha