چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
جلد اول مجموعه استفتائات آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ جلد اوّل از مجموعه «استفتائات» حضرت آيت‌الله مظاهري با عنوان «رسالۀ استفتائات» حاوی بیش از ۲۷۰۰ پرسش‌ فقهی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جلد اوّل از مجموعه «استفتائات» حضرت آيت‌الله مظاهري حاوی بیش از 2700 پرسش‌ فقهی با پاسخ‌های معظم له می باشد که از بین ده‌ها هزار استفتاء واصله به دفتر‌ این مرجع تقلید انتخاب شده و پس از موضوع‌‌بندي، تلخيص و هماهنگ‌‌‌سازي عبارات، تنظيم و چاپ شده است.

به علّت گستردگی سؤالات، در مجلّد حاضر تنها به بخشی از موضوعات فقهی که به عبادات مشهورند، یعنی از بخش تقلید تا بخش امر به معروف و نهی از منکر، پرداخته شده و مسائل مربوط به معاملات و سایر موضوعات، در مجلّدات بعدی ارائه خواهد شد.

استفتائات موضوعات نماز، روزه، حج، اعتکاف و وسواس، قبلاً به همراه احکام آن موضوعات و برخی از مباحث اخلاقی مرتبط، به صورت موضوعی و جداگانه چاپ شده و اکنون سؤالات مربوط به موضوع‌های یاد شده به صورت کامل‌تر و گسترده‌تر در این مجموعه ارائه گردیده است. 

برپایه این گزارش، علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و تهیۀ این کتاب، با مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزهراء«سلام‌الله‌علیها» به شماره تلفن 34493671 031 تماس حاصل نمايند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha