دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 379915
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
سالگرد شهید حجت الاسلام مهدی مطلبی

حوزه/ مراسم سالگرد شهید حجت الاسلام مهدی مطلبی با حضور دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و شرکت جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  نخستین سالگرد شهید روشنگری حجت الاسلام مهدی مطلبی، با حضور دکتر سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی، حسین شریعتمداری، نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان و مدیر مسئول روزنامه کیهان، حجت الاسلام والسلمین حمید ملکی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه، اساتید، طلاب و فضلای حوزه برگزار شد.

در این مراسم که در نمازخانه مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، با تقدیر از برگزاری گرامیداشت مقام شهدا، اظهار داشت: ما باید ایمان داشته باشیم که شهدا زنده اند و همه ما از برکات وجودی آنها بهره مند می شویم.

وی خاطرنشان کرد: شهید تنها کسی نیست که به جبهه رفته، تیر خورده و جان خود را تقدیم نموده است، بلکه هرکس که در دنیا در راه خدا قدم بر می دارد و در این راه جانش را از دست می دهد، اجر او تنها با خداست.

خاطرنشان می شود؛ در پایان این مراسم از حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به عنوان تحلیل گر نفوذ ستیز، خانواده شهید مصطفی احمدی روشن به عنوان خانواده نفوذ ستیز، برنامه تلویزیونی تا ثریا به عنوان برنامه نفوذ ستیز، محمد رستمی مؤلف نفوذ ستیز و انتشارات شهید کاظمی به عنوان ناشر نفوذ ستیز، تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۱۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha