یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسین ملک مکان - فارس

حوزه / رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با اشاره به نامگذاری امسال که از طرف مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده است، گفت: نقش ائمه جمعه در اجرای اقتصاد مقاومتی تبین و فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام حسین ملک مکان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در شیراز اظهار داشت: ائمه جمعه با در اختیار داشتن فرصت ارزشمند نماز جمعه می توانند مردم را با فواید و آثارمفید اقتصاد مقاومتی و همچنین راهکارهای که خود مردم می توانند در قبال اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی انجام دهند، آشنا کنند.

وی افزود: ائمه جمعه می توانند با حضور در کارگاه های تولیدی محل اقامت خود ضمن بررسی مشکلات و گزارش آن مشکلات به مسئولین با برگزاری جلساتی به تبادل نظر با تولیدکنندگان بپردازند و راهکارهای مفیدی به آنها ارائه کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس، اقتصاد مقاومتی را تقویت و توانمندسازی اقتصاد داخلی بیان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای مصرف نکردن یا کم مصرف کردن نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی یعنی به اندازه، به موقع، به جا و از محصولات داخلی استفاده کردن است.

حجت الاسلام ملک مکان در پایان به آثار و فواید اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره وخاطر نشان کرد: تقویت اقتصاد داخلی  و کمک به رونق گارگاه های تولیدی علاوه بر تقویت تولیدکنندگان، مردم را به استفاده از تولیدات و محصولات داخلی ترغیب و تشویق می کند و همچنین باعث رونق اشتغال نیز می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha