شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جنگ نرم

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: بی شک تقویت حوزه انقلابی ، رمز توفیق روحانیت در جنگ نرم علیه دشمن می باشد.

دکتر زهرا روح اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: لازمه تقویت روحیه انقلابی در حوزه ، تغییر نگرش ها و بینش هاست و این که بدانیم تا نگاه ها عوض نشود ما به اهداف مورد نظر در این باره دست نمی یابیم.

وی همچنین با تاکید بر این که نگاه به مسایل انقلابی در حوزه باید متحول و پویا شود، گفت: در بررسی مسایل و اقدامات باید نگاه و رویکرد انقلابی در همه زمینه ها وجود داشته باشد و این که به ویژه ما حوزویان بیش از سایر اقشار با نگاه و رویکرد و سیره امام و رهبری آشنا شده و در تبیین و ترویج آن بکوشیم.

عضو انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند برنامه ریزی فرهنگی در سطح کلان و نیز اهتمام ویژه در امور تبلیغی برای رسیدن به نقطه آرمانی است و این که به هر حال طلبه ای که در حوزه پرورش داده می شود به خوبی آگاه به مسایل انقلاب و مملکت باشد.

وی گفت: امروز فرمایشات حکیمانه سکاندار انقلاب فراروی ما قرار دارد و ما باید با تقویت روحیه انقلابی در حوزه در عمل به ندای ایشان لبیک گفته و زمینه مقابله جدی و هوشمندانه با دشمنان نظام و انقلاب را هر چه بیشتر و بهتر فراهم کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha