شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 381431
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
طلایه داران هدایت

حوزه/همایش "طلایه داران هدایت" با حضور مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان، در شهرستان گناباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام والمسلمین حسین پور ، در همایش "طلایه داران هدایت" در گناباد، افزود : اساس کلام اسلامی در قرآن و نهج البلاغه بیان شده است واگر جامعه می خواهد به شکوفایی برسد باید همیشه با این دو کتاب مانوس باشد.

وی با تاکید بر اینکه  ودر ماه مبارک رمضان نهضت بازگشت مردم بسوی قرآن را آغاز نمایند و مردم را با اعجاز های قرآن آشنا سازند، تصریح کرد: قرآن می تواند محور تمامی برنامه ها و کارها قرار گیرد، در صورتی که متخصصین این کار یعنی روحانیت مطالب مربوط به هر برنامه را از آن استخراج و در اختیار مسئولین قرار دهند

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم به پیشینه درخشان خود برسیم باید جامعه را با اسرار وحی و قرآن آشنا کنیم و این کار متختصی بهتر از روحانیت ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت : اگر امروز شاهد آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی زیادی هستیم دلیل اصلی آن انحراف از قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.

حجت الاسلام حسین پور، در پایان، منبر را یک تربیون آزاد دانست که وابسته به هیچ جناحی و یا فردی نمی باشد و خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون نباید از این ظرفیت عظیم نباید غافل شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha