پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طرفدار دونالد ترامپ به خاطر توهین به مسلمانان عذرخواهی کرد

حوزه/ در پی اعتراضات گسترده یکی از طرفداران دونالد ترامپ به خاطر پیام توئیتری که علیه مسلمانان گذاشته بود، مجبور به عذرخواهی شد و به اشتباهش اذهان کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی اعتراض‌ گروه‌ها و اجتماعات مختلف در آمریکا به متیو جنسن، یکی از طرفداران دونالد ترامپ به خاطر پیام توئیتری که علیه مسلمانان گذاشته بود، او سرانجام مجبور به  عذرخواهی شد و به اشتباهش اذعان کرد.

برپایه این گزارش به نقل از ydr.com، ماجرا زمانی شروع شد که کشیش کریستوفر رادکی در ماه مبارک رمضان تابلویی در جلوی کلیسای سنت پاول واقع در شهر دالاس تاون در ایالت پنسیلوانیای آمریکا نصب کرده بود و به منظور همبستگی با مسلمانان، با حروف درشت ماه مبارک رمضان را به همسایگان مسلمانش تبریک گفته بود.

در این میان متیو جنسن عضو هیات مدیره مدرسه گرو اسپرینگ و از طرفداران ترامپ، پیام صوتی تلفنی برای کشیش فرستاده و با اهانت به مسلمانان به انتقاد نژادپرستانه و شدیدی از این عمل کشیش پرداخت. جنسن در پیام خود مسلمانان را بت‌پرست و بی‌خدا خطاب کرده بود. او همچنین تصویری از تابلوی روبروی کلیسا همراه با شماره تلفن کشیش در توئیتر گذاشته و به تبلیغ منفی علیه این اقدام صلح‌طلبانه او پرداخت.

کشیش رادکی در پی این برخورد، در بیانیه‌ای در کلیسا اعلام کرد: مسیحیت به معنای عشق ورزیدن به خدا و دوست داشتن همسایگان است.  بنابراین بیایید از میان تاریکی‌ها نور را و از میان زشتی‌ها زیبایی را و از میان تمام درد و رنج‌ها و جنگ‌ها گاهی صلح را پیدا کنیم. و از میان تمام نفرتی که ما را در این زمانه احاطه کرده بیایید خداوند را دوست بداریم و همسایگانمان را دوست بداریم.

او در ادامه گفت: من فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به همسایگان مسلمانم تبریک می‌گویم

در پی اعتراضات گسترده در شبکه‌های اجتماعی جنسن روز گذشته از این عمل خود ابراز پشیمانی کرده و از کشیش عذرخواهی کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha