پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: آخرین جمعه رمضان، زمان تشکیل جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در پیامی ضمن حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه اسلام ستیزی را به وجود آورد. آنان در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت مظلوم فلسطین مورد انواع مظالم و نابکاری ها در پهنه سه نسل قرار گرفته اند، خاطر نشان کرده: قبله اول مسلمین، قدس شریف، هدف انواع اهانت ها و قداست زدایی ها واقع شده است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزوده است: بر حسب ابتکار امام بزرگوار قهرمان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست بنام روز جهانی قدس نام گرفت.

امام جمعه مشهد در این پیام از مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت کرده تا با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت های گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا "آمریکا و اسرائیل" بعنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha