یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روز قدس

حوزه/ ائمه جمعه استان لرستان در بیانیه ای، ضمن دعوت به حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس روز همبستگی و وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، در بخشی از بیانیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان آمده است: قدس شریف دغدغه جهان اسلام و محور وحدت مسلمانان است و آزادگان و مسلمانان جهان لحظه ای از حمایت ملت مظلوم و مسلمان جهان دست بر نمی دارند.

ائمه جمعه استان لرستان تاکید کردند: روز قدس روز نمایش اقتدار امت اسلام در مقابله با رژیم جعلی و ستمگر اسرائیل و هم پیمانانش است و مردم مسلمان جهان در این روز با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست و رژیم منفور آل سعود اعلام می دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مسأله قدس مسأله ای مهم و حیاتی برای مسلمانان جهان است و هرگز این روز در تاریخ اسلام فراموش نخواهد شد؛ چرا که نامگذاری روز قدس نشانگر اهمیت و حمایت اسلام از مسلمانان مظلوم و حق و عدالت است.

در پایان این بیانیه ائمه جمعه استان لرستان ضمن دعوت از مردم روزه دار برای حضور باشکوه در راهپیمایی  روز قدس، بر ادامه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی تا آزادی کامل قدس شریف تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha