یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شکر الله سلیمانی شوشتر

حوزه/ حجت‌الاسلام سلیمانی تصریح کرد: آن چیزی که اسلام را جهانی کرده، حضور همه‌جانبه مردم در صحنه‌های عمومی و به تصویر کشیدن آنها به‌وسیله رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی است که پیام این حضور را باید به جهانیان مخابره کنند.

 حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به نزدیک بودن روز جهانی قدس و ضرورت حضور مردم در این راهپیمایی عظیم اشاره کرد و اظهارداشت: إن شاءالله روز قدس صحنه‌ای برای نمایش اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین خواهد بود که حضور گسترده مردم در آن می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای جهانیان باشد.

وی با بیان این‌که آینده از آن اسلام و پیروان مکتب اسلام است، تصریح کرد: آن چیزی که اسلام را جهانی کرده و همچنان نیز می‌کند، حضور همه‌جانبه مردم درصحنه‌های عمومی و به تصویر کشیدن آنها به‌وسیله رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی است که پیام این حضور را باید به جهانیان مخابره کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر، با تأکید بر این‌که حضور مردم هرساله مهم‌تر از سال‌های قبل می‌شود، گفت: این مسأله یک واقعیت غیر قابل تبدیل است؛ چراکه تاریخ به ما ثابت کرده که هرچه رو به جلو حرکت می‌کنیم، مسائل حساس‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و امروز نیز ما در یک زمان حساسی به سر می‌بریم که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

حجت‌الاسلام سلیمانی، با بیان این‌که امسال روز قدس ارزشی دوچندان پیدا کرده، اذعان داشت: امروز اگر در بحرین چند صد نفر کشته می‌شوند و تابعیت شیخ عیسی قاسم سلب می‌شود و در جای‌جای ممالک اسلامی، حکومت‌های مستبد، علیه شیعیان و مسلمانان رفتارهای خصمانه انجام می‌دهند، صرفاً بدان دلیل است که از گسترش اسلام هراس داشته و می‌دادند که زمان نابودی آنها نزدیک است؛ که در همین راستا روز قدس می‌تواند بنزینی بر آتش مسلمانان منطقه و حتی جهان باشد که إن شاءالله به همین زودی، بساط ظلم و فساد مستکبران در آتش خشم مردم سوزانده خواهد شد.

امام‌جمعه شوشتر، در بخش دیگری از سخنان خود، به فلسفه نام‌گذاری روز قدس از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) با نام روز قدس نشان از آینده‌نگری دقیق ایشان بود که در این زمان مهم مسلمانان باید اتحاد و وحدت روزافزون نظام استکبار را به لرزه درآورند.

وی در پایان با دعوت مردم خوزستان برای حضور در این راهپیمایی گفت: إن شاءالله مردم شریف و مؤمن شوشتر نیز روز جمعه همگام با ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، شرکت کرده و برای بار دیگر دین خود به اسلام و مسلمین دربند کشورهای مظلوم را ادا خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha