یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 دیدار اعضای ستاد انتفاضه و قدس با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:خوشبختانه به رغم تمام فعالیت هایی که علیه آرمان قدس انجام می شود، تنور حمایت از فلسطین داغ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» رمضان شریف امشب در دیدار اعضای ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آیت‌الله العظمی  نوری همدانی گفت: این ستاد امور برگزاری همایش روز قدس را پیگیری می کند.

وی افزود: سعی بر این است که این مراسم هر ساله با شکل بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود؛ افراد بسیاری برای تضعیف حرکت مردم فعالیت می کنند که باید در برنامه های خود پاسخ مناسبی به تحرکات آنها بدهیم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: افرادی از جمله اردوغان سعی در فریبکاری داشتند و می خواستند ایران را در  هدایت جریان اسلامی علیه رژیم صهیونیستی کنار بزنند ولی رفتار فریبکارانه آنها چند سال بیشتر دوام نداشت.

شریف با ذکر این مطلب که با وجود هیاهوی و درگیری های موجود در سوریه و عراق برای فراموشی موضوع فلسطین، انتفاضه جدید با عنوان انتفاضه سوم در سرزمین فلسطین شکل گرفته است اظهارکرد: این انتفاضه با گروه ها و مبارزات قدیمی فلسطین تفاوت دارد و از سال گذشته تاکنون 280 شهید و دو هزار مجروح داده اند.

وی اظهارکرد: امنیت رژیم صهیونیستی با انتفاضه سوم مورد تهدید قرار گرفته است عنوان کرد:  امیدواریم مبارزان فلسطینی شعله مبارزه خود را گسترش داده و بدون توجه به سخنان اعراب حرکت خود را ادامه می دهند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: در سال گذشته بیشترین مبارزه و درگیری در کرانه باختری رقم خورده است و با کمک هایی که به فلسطین انجام شده با ملاحظه با این افراد برخورد می شود؛ از دیگر سوی امیدواریم داعش و جبهه النصره جمع شده و نگاه ها به دشمن مشترک باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به رغم تمام فعالیت هایی که علیه آرمان قدس انجام می شود، مبارزات فلسطین تنور داغ بوده و امید آزادی قدس وجود دارد چراکه انتفاضه سوم با مفاهیم دینی و فرهنگی قرآن منطبق است امیدواریم به برکت مجاهدت مردم شاهد پیروزی فلسطیین ها باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha