شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید مهدی موسوی استاد حوزه کرمانشاه

استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق اهداف و پیشرفت هایی در این عرصه نیازمند تلاش رسانه ای و فعالیت در فضای مجازی است که طلاب و روحانیون می توانند با نشر مکتب و سیره شهدا در فضای مجازی همچون سربازی در جبهه مجازی به فعالیت بپردازند

حجت الاسلام سید مهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری سلسله دیدارهای مسئولان حوزوی و جمعی از مبلغان با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد و عنوان داشت: هرساله در ماه مبارک رمضان جمعی از روحانیون سطح شهر کرمانشاه با خانواده های شهدای روحانی دیدار می کنند.

این محقق حوزوی بیان داشت: چهارمین سال متوالی است که این برنامه در ماه مبارک رمضان و همه روزه با حمایت حوزه علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: شهدا جان خود را در طبق اخلاص نهادند و سینه خود را در برابر گلوله های کوردلان و دشمنان انقلاب سپر کردند و حماسه ای جاوید آفریدند.

حجت الاسلام موسوی افتخار شهدای روحانی را بریدن  از تعلقات دنیوی دانست و ابراز داشت: روحانیون رشته تعلقات دنیوی و همچنین درس و بحث در حوزه های علمیه را بریدند و با حماسه آفرینی در جبهه های حق علیه باطل به جمع عرشیان پیوستند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: قطعأ پایان کار طلاب و روحانیون شهادت است، شهدای روحانی در راستای صیانت از ارزش های انقلاب و تحقق اهداف و رسالت علمیه و عملیه خود علاوه بر ادامه منبر هدایت و خطابه در خط مقدم با به دست گرفتن اسلحه پایان کار خود را با شهادت رقم زدند.

این محقق حوزوی یکی از بزرگترین رسالت طلاب و روحانیون را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از استراتژی های مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بدخواهان انقلاب با ترویج بی بندوباری در فضای مجازی درصدد خاموش ساختن روحیه شهادت طلبی در جوانان و نوجوانان هستند.

این مسئول با بیان اینکه باید در حوزه های علمیه بخشی به عنوان جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت تشکیل گردد عنوان داشت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق اهداف و پیشرفت هایی در این عرصه نیازمند تلاش رسانه ای و فعالیت در فضای مجازی است که طلاب و روحانیون می توانند با نشر مکتب و سیره شهدا در فضای مجازی همچون سربازی در جبهه مجازی به فعالیت بپردازند و موجب نجات جامعه از هجمه های فرهنگی دشمنان گردند.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش های مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است، امید است که با حمایت و تلاش های این عزیزان بتوانیم مقدمات ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم گردانیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha