یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم با بیان اینکه در کشور ۲۵ هزار کانون فرهنگی و در استان قم ۵۰۰ کانون وجود دارد، گفت: رسالت اصلی این کانونها تربیت نیروهای مخلص، انقلابی، دینی و اسلامی و احیاء ارزشهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  دانشی  پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء کانون مساجد استان با حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: در کشور  25 هزار کانون فرهای فرهنگی و در استان قم 500 کانون وجود دارد و به تربیت جوانان و نوجوانان می پردازند.

وی بیان داشت: در این کانون ها فعالیت های خوبی صورت می گیرد که یکی از آنها دعوت و جذب جوانان خوش استعداد و خوش فکر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم افزود: اعضاء این کانون ها با تمام وجود در حال فعالیت اند و فعالیت فرهنگی و دینی را رسالت خود می دانند و در مناطق مهم یعنی در حاشیه شهرها که جزء مناطق حساس از لحاظ فرهنگی است با دلسوزی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام دانشی گفت: یکی از فعالیت های این کانون ها برگزاری نمایشگاه قرآنی و برگزاری کرسی بحث تفسیر در ماه مبارک رمضان در مساجد بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم هم مواجه شد.

در ادامه حجت الاسلام روحانی، جانشین مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم  در سخنانی گفت: در حال حاضر در مساجد استان قم 179 کلاس درس تفسیر، 250 پرسمان جوان، 332 جلسه نماز یاور، 580 حلقه آسمانی و 213 اتاق فکر فعال است.

وی در پایان تاکید کرد : در حال حاضر در قم 530 کانون فرهنگی وجود دارد که در 300 مسجد با برنامه ریزی از قبل  تعیین شده در حال فعالیت فرهنگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha