یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: با نزدیک شدن عراق به پیروزی، توطئه های دشمنان نیز افزایش می یابد تا توجه مردم را از مساله اصلی عراق که همان آزادسازی موصل است منحرف کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا روز گذشته با انتشار بیانیه ای خواستار اولویت بندی پرونده های عراق شد و متمرکز شدن تمام نیروها بر آزادسازی مصول شد و به رهبران اهل سنت عراق نیز هشدار داد که برخی جریان های خارجی وحدت آنها را نشانه گرفته اند.

ایشان افزودند: با نزدیک شدن عراق به پیروزی، توطئه های دشمنان نیز افزایش می یابد تا توجه مردم را از مساله اصلی عراق که همان آزادسازی موصل است منحرف کنند.

این عالم شیعه از اهل سنت عراق نیز خواست در برابر توطئه های بی ارزش خارجی متحد باشند و با سیاست کلی عراق همسو شوند.

ایشان برخی دولت های منطقه را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت: آنها می خواهند آزادسازی موصل و الرقه (در سوریه) را به تاخیر بیندازند و این در حالی است که برخی از همین کشورها دست دوستی به سوی رژیم صهیونیستی و تروریست های منطقه دراز کرده اند و وعده های سخاوتمندانه به روسیه می دهند و میلیون ها دلار برای گروه های مساله دار در اینجا و آنها خرج می کنند و تمام این کارها برای به تاخیر انداختن شکست تروریست ها در عراق و سوریه صورت می گیرد.

آیت الله مدرسی از مسئولان عراق نیز خواست حکمت و هوشیاری بیشتری داشته باشند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند و توجه داشته باشند هیچ چیزی مانند وحدت مردم عراق، دشمنان را آزرده نمی کند و ما شاهد تجلی این وحدت در عملیات آزادسازی فلوجه بودیم و همین وحدت ضامن آزادسازی موصل نیز می باشد.

ایشان از رسانه ها نیز خواست در مورد انتشار اخبار پارلمان دقت بیشتری داشته باشند و افزودند: رسانه باید خیرخواه مردم باشد و در جهت تامین منافع کشور گام بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha