یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 389857
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
جعفر دهقان

حوزه/ سینما موظف است به شهدا و مدافعان حرم به صورت ویژه بپردازد تا مردم بدانند آنان چگونه برای امنیت حرم اهل بیت(ع) جانفشانی می کنند.

جعفر دهقان در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تجلیل از کار ارزشمند مدافعان حرم، خواستار تولید فیلم های فاخر و در شأن آنان شد.

وی گفت: این روزها در سراسر کشور  عکس جوانانی را می‌بینیم که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدای امنیت ایران اسلامی کرده‌اند. همانگونه که شهدای بسیاری دادیم تا در آرامش باشیم باید قدردان رشادت‌های مدافعان حرم نیز باشیم.

این بازیگر سینماو تلویزیون یادآور شد: سینما موظف است به شهدا و مدافعان حرم به صورت ویژه بپردازد تا مردم بدانند آنان چگونه برای امنیت حرم اهل بیت(ع) جانفشانی می کنند.

 بازیگر فیلم سینمایی «هراس» گفت: اگر در پرداختن به مدافعان حرم کم کار باشیم، اجازه داده‌ایم تا دشمن با کارهای کینه ورزانه خود تصویری که از این بزرگان در ذهن مردم وجود دارد، خراب کنند، اتفاقی که تا چند ماه پیش در حال رخ دادن بود، اما خوشبختانه با فعالیت‌های فرهنگی انجام شده، مردم تا حدودی به حقایق پی بردند، ولی  هنوز جا برای کار بسیار است.

جعفر دهقان گفت: اگر سینمای جنگ این روزها رونق گذشته را ندارد به این دلیل نیست که مردم این دست تولیدات را دوست ندارند، بلکه به دلیل محدودیت‌هایی که در بحث سخت افزار وجود دارد، چنین اتفاقی رقم خورده است. بنابراین پرداختن به موضوعاتی چون مدافعان حرم، نیازمند سرمایه گذاری است تا کارهای خوبی تولید شود، چون اگر بخواهیم با کارهای ارزان قیمت در این حوزه فعالیت کنیم به موضوع مورد نظر اجحاف کرده‌ایم.

بازیگر فیلم های دفاع مقدس در پایان این گفت‌وگو تاکید کرد: همه کسانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند به انقلاب و کشور خود علاقه دارند و یکی از این اقشار، هنرمندان هستند، لذا نباید به بهانه‌های مختلف این قشر را با انگ‌های نامناسب از دور خارج کنیم، البته در میان هنرمندان ممکن است بد‌اخلاقی‌هایی باشد، همانگونه که چنین اتفاق‌هایی در اقشار جامعه می‌تواند رخ دهد، اما وظیفه دلسوزان امربه معروف تذکر مهربانانه و دعوت به خیر است تا خوبان این عرصه آسیب نبینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha