شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار با آیت الله سید محمد سعید حکیم

حوزه/ آیت الله محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق در دیدار با دانشجویان دانشگاه "دیالی" عراق از جوانان خواستند تا به سلاح فرهنگ دینی و اخلاق نیکو مسلح و به احکام شرعی پایبند باشند و مطابق با آموزه های قرآن و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل البیت علیهم السلام رفتار کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق در دیدار با دانشجویان دانشگاه "دیالی" عراق از جوانان خواستند تا به سلاح فرهنگ دینی و اخلاق نیکو مسلح و به احکام شرعی پایبند باشند و مطابق با آموزه های قرآن و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل البیت علیهم السلام رفتار کنند.

معظم له حوادث، مصائب، سختی ها و فشار و آزار دشمنان که شیعیان با آن ها روبه رو شدند را یاد آور شدند و افزودند: شیعیان به خاطر التزامی که به اعتقادات و رهبران دینی و توجهی که به مقدسات داشتند، پیوسته قدرت آنان افزایش پیدا کرد و به ثبات رسیدند.

ایشان تاکید کردند: اگر مقدسات ما و یاری و حمایت خداوند متعال نبود، همه چیز از دست می رفت و به پایان راه می رسیدیم. شما هر روزه کرامت هایی که به نیروهای کمیته مردمی عنایت می شود و پایداری و پیروزی های چشمگیر آنان را می شنوید و می بینید.

این مرجع بزرگوار از جوانان خواستند تا با سلاح فرهنگ اصیل اسلامی و ثبات در عقیده راه پیش رو را باز کنند و اینکه هرکدام از آن ها تا جایی که می توانند در هدایت جامعه، خانواده و همسایه های خود کوشا باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha