یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معتمدی

حوزه/ حجت الاسلام معتمدی گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، درگفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان  اظهارکرد: یازدهمین دوره مسابقات مدهامتان در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر، اذان، نهج البلاغه ویژه افراد 18 تا 30 سال برگزار می شود.
وی افزود: شرکت کنندگان باید عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان باشند و برای شرکت در مسابقات از سوی کانون های مساجد معرفی شوند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات "مدهامتان" در شهرستان های استان، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه مسابقات شهرستانی برگزار می شود و پایان مهرماه نیز مرحله استانی آن برای معرفی برترین ها به مسابقات کشوری برگزار می شود.
وی اضافه کرد:  صحیح خوانی اذکار نماز به یکی از بخش این مسابقات است که  ویزه افراد 8 تا 15 سال می باشد و در شهرستان ها و کانون های مساجد برگزار می شود.
حجت الاسلام معتمدی یادآورشد: میزبانی مرحله کشوری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان اصفهان بود که در آن دوره تحولات جدی در مسابقات ایجاد شد و امسال استان قم میزبان مرحله کشوری این مسابقات است.
وی خاطرنشان کرد: هزار نفر از اعضای کانون های مساجد استان اصفهان در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت می کنند و 200 نفر آن ها به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha