سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نمايشگاه كتب حوزوي

مسئول پژوهش مدرسه علميه امام خميني(ره) مشهد گفت: وجود كتاب هاي درسي و آموزشي با تخفيف از مزيت هاي برگزاري اين نمايشگاه است.

حجت الاسلام هادي قاسم پور، در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در مشهد در حاشيه دومين نمايشگاه تخصصي كتب حوزوي، ابراز كرد: تخفيف 25 درصدي و وجود كتاب هاي حوزوي در يك مكان از مزيت هاي اين نمايشگاه است كه تهيه كتاب هاي مختلف را سهل و آسان كرده است.

وي اين نمايشگاه را در ترويج فرهنگ حوزوي موثر دانست و ابراز كرد: زمان برگزاري نمايشگاه با وجود آغاز سال تحصيلي و دغدغه تهيه كتاب هاي درسي زمان مناسبي است كه به ترويج فرهنگ كتاب خواني نيز كمك مي كند.

حجت الاسلام قاسم پور با بيان اين كه در اين نمايشگاه بيشتر كتاب هاي درسي در معرض ديد عموم قرار گرفته است، اظهار كرد: تعداد كتاب در اين نمايشگاه با وجود فضاي ارائه شده كم است و بيشتر كتاب هاي درسي عرضه شده است، توصيه مي شود تعداد غرفه ها و ناشرهاي بيشتري در چنين نمايشگاه هايي حضور يابند.

مسئول پژوهش مدرسه علميه امام خميني(ره) افزود: وجود كتاب هاي درسي و تحقيقي بودن كتاب ها از مزيت هاي اين نمايشگاه است بنابراين، اگر تنوع موضوعات بيشتر مي بود امكان مقايسه و بررسي را براي طلبه نيز فراهم مي كرد.

وي گفت: با توجه به اين كه تعطيلي مدارس است توصيه مي شود با ارسال پيامك و تيزرهاي تبليغاتي اطلاع رساني بيشتري انجام شود تا طلبه ها و مردم بتوانند از اين نمايشگاه بهره لازم را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha