شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دومين نمايشگاه كتاب حوزوي. مشهد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علميه خراسان از برپایی دومين نمايشگاه تخصصي كتاب حوزوي، در مدرسه علميه عالي نواب مشهد خبر داد.

حجت الاسلام جلاييان، معاون پژوهش حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» از مشهد با اعلام اين خبر، گفت: اين نمايشگاه با هدف تسهيل در تامين كتب درسي و  كمك درسي براي طلاب، اساتيد و مدارس علميه با حضور حجت الاسلام و المسلمين عاملي آغاز به كار كرد.

وي با اشاره به حضور بيش از 45 ناشر در اين  دوره از نمايشگاه ابراز كرد: با وجود اينكه براي دومين سال نسبت به برگزاري اين نمايشگاه اقدام كرده ايم، به لحاظ تعداد ناشران، افزايش و رشد دو برابري داشته ايم.

معاون پژوهش حوزه علميه خراسان با بيان اينكه كتاب هاي درسي، مطالعاتي و پژوهشي مرتبط با فعاليت هاي حوزويان در اين نمايشگاه عرضه مي شود، اضافه كرد: كتاب هاي ارائه شده در اين نمايشگاه با تخفيف 25 درصدي در اختيار بازديدكنندگان خواهر و برادر قرار مي گيرد.

وي با اشاره به تامين كتاب هاي مورد نياز مدارس علميه افزود: اعتباري براي تجهيز كتابخانه مدارس علميه در اين نمايشگاه اختصاص داده شده است كه مي توانند كتاب هاي مورد نياز كتابخانه خود را براساس پايه هاي تحصيلي با مراجعه به اين نمايشگاه تهيه كنند.

حجت الاسلام جلاييان خاطر نشان كرد: نمايشگاه روز گذشته در مدرسه علميه عالي نواب مشهد در فضاي بيش از 400 متر مربع افتتاح شد و تا چهارشنبه 17 شهريور ماه، هر روز از ساعت 8:30 تا 18 عصر براي بازديد عموم حوزويان خواهر و برادر داير است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha