شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حجت‌الاسلام صابری تولایی با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت تبلیغ مجازی، عنوان کرد: دشمنان اسلام به هر قیمت و به هر وسیله‌ای حاضرند دین و اخلاق مسلمانان را مورد هجوم قرار دهند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام صابری تولایی، مدير تبلیغ معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علمیه خراسان در دومین اردوي فرهنگي-تربيتي «طليعه تحول» و در کارگاهی با عنوان «تبلیغ مجازی؛ آسیب‌ها، فرصت‌ها و راهکارها»، عنوان کرد: تمام هجمه و توهینی که در رسانه‌های گوناگون در مورد انبیاء الهی وجود دارد، به تنهایی در مورد پیامبر اسلام(ص) دیده می‌شود.

وي، با اشاره به تقسيم رسانه‌ها به دیداری، شنیداری، مکتوب و رسانه‌هایی که ترکیبی از این قابلیت‌ها را دارند، افزود: بازی، فیلم، ماهواره، اینترنت و شبکه‌های موبایلی، مهم‌ترین رسانه‌ها و ابزارهای دشمنان اسلام برای تخریب اذهان جوانان و نوجوانان و القاء تفکرات ضددینی به آن‌هاست.

حجت‌الاسلام صابری تولایی با اشاره به اين كه امروز سه نگاه تهدیدانگارانه، فرصت‌انگارانه و نگاه ترکیبی به موضوع رسانه‌های جدید وجود دارد، اظهار كرد: رسانه‌های جدید یک نوع نعمت هستند که اگر از آن‌ها درست استفاده نکنیم، تبدیل به نقمت می‌شوند.

وی گفت: امروز مراکز اطلاعاتی و تحقیقاتی پیشرفته ضد اسلامی، دین و اخلاق مسلمانان را نشانه گرفته و به هر قیمت و هر وسیله‌ای حاضرند این دو را تخریب کنند.

مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان، خداستیزی، پیامبرستیزی، محمدستیزی، تمدن‌زدایی اسلامی، تمسخر و نقد گزاره‌های اعتقادی، ستیز با عقاید امام(ره) و رهبری، روحانیت‌ستیزی و ایجاد شبهه در مورد برخورد اسلام با زنان را از مهم‌ترین محورهای مورد تأکید دشمنان در شبکه‌های موبایلی دانست و عنوان کرد: یکی از شبهاتی که دشمنان به دنبال تثبیت آن در افکار عمومی هستند این است که هر چه انسان با سوادتر شود، به حقایق بیشتری رسیده و دین و دیانت در او کمتر می‌شود.

حجت‌الاسلام صابری در پایان سخنان خود به بررسی روش‌شناسی دشمنان در هجوم به تفکرات و عقاید دینی پرداخت و مطرح کردن موضوعاتی در مورد تحقیر دینداران، تقابل ملی‌گرایی و مذهب، تقابل اخلاق و دین، تقابل علم و دین، تحقیر ایران و تعظیم حکومت پهلوی را به عنوان برخی از حربه‌های معاندین و مخالفین اسلام و حکومت اسلامی معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha