شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور

حوزه/ نهاوندیان با تاکید بر این که حمایت و پشتیبانی‌های مراجع تقلید از دولت یک سرمایۀ با ارزش برای دولت خدمتگزار است، گفت: با وحدت و همدلی و حمایت‌های مراجع عظام تقلید راه برای خدمت هرچه بیشتر دولت به مردم هموار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور، سه شنبه شب در دیدار آیت الله العظمی مظاهری، با ابلاغ سلام حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی، گفت: حمایت و پشتیبانی‌های مراجع تقلید از دولت یک سرمایۀ با ارزش برای دولت خدمتگزار است.

 وی با بیان جهت‌گیری‌های اصلی این دولت در اصلاح مشکلات و تنگناهای اقتصادی و نیز ایجاد آرامش و تعادل در جامعه، بر توجه و دغدغۀ خاطر دولت نسبت به مسایل اخلاقی و حفظ ارزش‌های معنوی و اسلامی در جامعه تأکید کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با ارائۀ گزارشی از شرایط جهانی و منطقه‌ای و دسیسه‌های مخالفان و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، به چالش‌های پیش رو در زمینه‌های اقتصادی خصوصاً موضوع بیکاری و ضرورت ایجاد سالیانه یک میلیون شغل در کشور و نیز ضرورت جذب سرمایه‌های مفید در جهت رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: با وحدت و همدلی میان همۀ دستگا‌ه‌ها و حمایت‌های مراجع عظام تقلید راه برای خدمت هرچه بیشتر دولت به مردم هموار می گردد.

نهاوندیان همچنین سخنان حضرت آیت الله مظاهری در حمایت از دولت را بسیار دلگرم کننده و امید بخش دانسته و از پشتیبانی‌های همیشگی معظّم‌له از دولت خدمتگزار، تشکر و سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha