یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام زکریا نیکویی

معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه کشور، تلاش در مسیر تقویت فرهنگ دینی را رسالت مهم و کلیدی رسانه های انقلابی برشمرد.

حجت الاسلام زکریا نیکویی در حاشیه دوره طرح ولایت بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اگر همه رسانه های کشور به ویژه آن ها که روحیه و منش انقلابی دارند منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهند، زمینه حل بسیاری از مشکلات کشور فراهم می شود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و راهبردی رسانه در عرصه جنگ نرم گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم فرهنگی قبل از هر چیز فرهنگ دینی و روحیه انقلابی ملت ما را نشانه رفته و در این میان به ویژه سرمایه گذاری ویژه ای بر روی نسل جوان انجام داده است.

معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه کشور افزود: در مقابل، رسانه های متعهد و انقلابی و همه کسانی که دلسوز کشور و نظام هستند باید با روحیه جهادی و تلاش مستمر و هدفمند اولاً توطئه دشمن را خنثی کرده و ثانیاً در مسیر رشد و اعتلای نظام دینی و انقلابی مان بکوشند.

حجت الاسلام نیکویی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه، تقویت فضای همدلی و همزبانی در رسانه های مختلف با محوریت گفتمان ولایت است، خاطرنشان کرد: یکی از وظابف ما توجه به اصل تعلیم و تربیت؛ آن هم با صبر و حوصله است تا بتوانیم آرمان های والای نظام و منویات ولی فقیه را محقق سازیم .

وی گفت: البته طبعاً حرکت در این مسیر بدون سختی و دشواری ممکن نیست؛ ولی با این حال ما قصد داریم با ایجاد معاونت تعلیم و تربیت در بسیج رسانه استان ها و نیز ایجاد تالار گفتگو و انجمن هایی فعال، خبرنگاران را از هر طیف سیاسی دور هم جمع کرده تا همگی در مسیر انقلاب و رشد و پیشرفت کشور گام بردارند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha