یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم حمایت جدی از فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین در برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نشستی با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و چالش‌های پیش‌روی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در قم پرداخت و با اشاره به عضویت نماینده مردم قم در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه بیش از پیش نمایندگان به فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین در برنامه ششم توسعه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد که با توجه به ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین، حمایت از این فعالیت‌ها در برنامه ششم توسعه مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی کمبود اعتبار را مهم‌ترین مانع در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی بیان کرد و افزود: اعتبارت برنامه‌ای فصل 5 اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم پاسخگوی تنها یکی از برنامه‌های ابلاغی است و متاسفانه این اعتبارات افزایش پیدا نکرده است.
حجت‌الاسلام  والمسلمین اسکندری، مجتمع فرهنگی تبلیغی نور را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز فرهنگی در منطقه محروم نیروگاه دانست و اظهار کرد: با وجود اینکه این مجتمع از هیچ گونه اعتبارات استانی و ملی برخوردار نیست اما توقع و انتظارات مسئولان دولتی از این مجتمع زیاد است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این مجتمع به دلیل فرسودگی تجهیزات سخت افزاری نیازمند حمایت مسئولان است.
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و در مورد مشکلات اعتباری اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: به مسئولان استان سفارش خواهیم کرد که برای رونق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان حمایت کنند.

وی تاکید کرد: معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی باید تعامل بیشتری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشد تا نمایندگان در جریان مشکلات این سازمان قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha