جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام قاسمی سالخورده

حوزه/ دبیر طرح مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان با اشاره به اينكه طلاب و روحانیون جزو طبقات محروم و مظلوم جامعه هستند، به ساخت مسكن براي طلاب اشاره و ابراز كرد: امیدواریم این خدمت دعای طلاب و حضرت ولی‌عصر(عج) را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام عبدالله قاسمی سالخورده در اين نشست با بيان اينكه چند مؤلفه در تحقق یک کار بزرگ مؤثر است، خاطر نشان كرد: داشتن برنامه، هدف، سیاست، راهبرد و راهکار از مؤلفه‌هایی هستند که برای موفقیت به آن ها نیاز داریم.

وي داشتن نیرو و امکانات را از دیگر مؤلفه‌ها برای انجام کارهای بزرگ دانست و افزود: تجربه، دلسوزی، خلاقیت، توانمندی و داشتن دانش کافی از ویژگی‌های نیروهای انسانی موفق است.

دبیر طرح مسکن طلاب بيان كرد: مسکن کالای گران و زمان بری است و حدود نیمی از هزینه‌های زندگی را به خود اختصاص می‌دهد و برای تهیه چنین کالایی نیاز است که با مدیریت صحیح از ظرفیت‌های قانونی به خوبی استفاده شود.

وي با اشاره به اينكه طلاب و روحانیون جزو طبقات محروم و مظلوم جامعه هستند، به ساخت مسكن براي طلاب اشاره و ابراز كرد: امیدواریم این خدمت دعای طلاب و حضرت ولی‌عصر(عج)  را در پی داشته باشد.

حجت الاسلام قاسمی سالخورده در ادامه به اتمام فاز نخست مسکن طلاب اشاره كرد و افزود: فاز نخست با 312 واحد مسکونی بدون تاخیر در انجام پروژه از دو سال پيش به بهره برداری و استفاده رسیده است كه سهم هر طلبه از زمین در آن 35 متر است.

وي اضافه كرد: برای 288 واحد از فاز نخست در مجتمع ولايت، سند ملکی تک برگی اخذ شده است که به زودی بنام افرادی که تسویه حساب نموده اند، منتقل خواهد شد.

مدیر طرح مسکن طلاب بيان كرد: پیرو طرح موضوع درخواست برخی از طلاب، با موافقت شورای عالی حوزه خراسان نسبت به رفع مشکلات مربوط به عرصه، سهم سادات و انتقال سند در دست پیگیری است.

وي درباره زمان واگذاری فاز دوم مسکن طلاب نيز اظهار کرد: زمان اتمام پروژه برای فاز دوم از تاریخ یکم دی ماه ۹۴ و زمان شروع پروژه، به مدت 30 ماه برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام قاسمی سالخورده با بیان اینکه واریز به موقع مبالغ اعلام شده از سوی طلاب موجب سرعت در روند کار مي شود، افزود: 528 واحد در فاز دوم در مرحله ساخت قرار دارد و اولویت نخست انتخاب با کسانی است که امتیاز بالاتری نسبت به واریز مبالغ درخواست شده دارند.

مدیر طرح مسکن طلاب در پایان با توجه به اینکه مدت زمان اجرای پروژه 30 ماه است، گفت: در کارگروه جدید مسکن طلاب، با برنامه ریزی چهار تیم کاری قصد داريم تا هشت ماه تاخیر اولیه از شروع پروژه را جبران کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha