جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 395554
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
باخرد

حوزه/ معاون موسسه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع)، گفت: شهيدان بهترين الگو برای جوانان هستند كه مي توان در همه مسائل زندگي و ديني از آنها استفاده كرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، حسن باخرد، رزمنده دفاع مقدس و معاون موسسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) در نشست سیاسی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد، به ویژگی های شهدا نسبت به افراد عادی اشاره کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس  افرادی بودند که همه آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) را در عمل پیاده کردند.

وي افزود: شهيدان در عصر امروز برای جوانان الگوهای دست یافتنی هستند كه مي توان در همه مسائل زندگي و ديني از آنها استفاده كرد.

معاون موسسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) با بيان اينكه همه تلاش شهدا به دست آوردن دل ولي زمان بود، ادامه داد:  آنها جان خود را در راه اعتقادات، کشور و ولی فقیه زمانشان اهدا کردند، ولی برخي امروز حاضر نیستند حتی با زبان در این راه قدم بردارند.

باخرد در پایان خطاب به طلاب نسبت به انجام كار براي خشنودي امام زمان(عج) و ادامه دادن راه و انديشه شهيدان توصيه و تاكيد كرد نبايد دشمن به هر وسيله و با هر زمينه اي به سرزمين مان نزديك شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha