سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانواده شهید مدافع حرم محمد مهدی مالامیری

حوزه/ استاد حوزه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا در عراق و سوریه آیات قرآن را تجلی می بخشند گفت: شهدای مدافع حرم از حیثیت اسلام و قرآن صیانت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین عبدالخالق عبدالهی، عصر امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمد مهدی مالامیری عنوان داشت: شهدای مدافع حرم با قدرت و اقتدار در برابر تهاجم و تعرض تروریست های تکفیری ایستادگی کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از ارزش ها و اصول انقلابی پاسداری کردند اظهار داشت: شهدا با تمام ایثار به میدان های جنگ آمدند و از حیثیت اسلام صیانت کردند.

وی بیان داشت: خون شهید مایه حیات دنیوی و رمز اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین است، شهدای مدافع حرم آیات قرآن را در سوریه و عراق تجلی بخشیدند و اسلام ناب محمدی را به جهانیان عرضه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی یادآور شد: روحانیون در دفاع مقدس و امروز نیز در سوریه و عراق جلودار رزمندگان اسلام هستند و در مسیر پرفراز و نشیب اسلام در برابر هجمه های دشمنان چه در عرصه تبلیغی و چه در عرصه جنگ سخت همواره حامی و پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ابراز داشت: امروز روحانیت باید نسبت به تحکیم وحدت میان شیعه و اهل سنت جدیت بیشتری داشته باشد چرا که دشمن با سرمایه گذاری های کلان و تشکیل اتاق فکرهای متعدد عامل اصلی فروپاشی انقلاب و اسلام را تفرقه افکنی در بین مسلمانان دانسته اند و متأُسفانه به نتایجی نیز دست یافته اند.

این استاد حوزه در پایان گفت: مایه افتخار و مباهات است که طلاب و روحانیون جان و هستی خویش را فدای اسلام می کنند و هیچ عاملی موجب هراس آن ها و ادامه راه تبلیغ و ترویج اسلام در طلاب نخواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha