یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام هادی

حوزه/ مدیر مدرسه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج گفت: تشیع انگلیسی از لندن و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی انگلیس حمایت و ترویج می‌شود تا محصول تفرقه را در کشورهای اسلامی برداشت نماید

حجت الاسلام مسعود هادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در قزوین به عبرتهای عاشورا اشاره کرد و گفت: حماسه کربلا به ما آموخت که باید در برابر ظلم و ستمگری قدرت های زورگو به پاخیزیم  و فداکاری کنیم و با قدرت حق، باطل را تا ابد محکوم و بصیرت را  که حضرت امام حسین (ع) برای ما به ارمغان آوردند را بتوانیم در جامعه برای آحاد مردم روشن نماییم.

مدیر مدرسه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج ادامه داد: امام حسین (ع)  بر این اساس حرکت تاریخی خود را برای اصلاح جامعه اسلامی از انواع فساد آغاز کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین به پیام عاشورا اشاره کرد و بیان داشت: عاشورا به ما می آموزد که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از چیزهای دیگر برای انسان لازم بوده  که اساسی ترین مسئله ای که سالار شهیدان برای ما به ارمغان گذاشت استقامت در برابر ظلم و ستم وبصیرت بود که باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام هادی به وجود شبکه های مختلف علیه شیعه در کشورهای غربی اشاره و اظهارکرد: عاشورا مکتب انقلاب و انقلابی گری، مکتب آزادی خواهی و استکبار ستیزی، مکتب ساختن وعاشورا مکتب تمامی فضیلت ها است؛ و امروز جبهه مستکبرین برای نابودی تمامی این فضیلت ها صف آرایی کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی، محرم ماه فرصت های بزرگ برای خنثی سازی توطئه ها علیه اسلام و انقلاب اسلامی و احیای ارزش های عاشورایی است.

وی ادامه داد: در ماه محرم، باید نقشه های شوم استکبار و پیروان اسلام آمریکایی، گروه های تکفیری و تشیع لندنی را برای مردم فاش ساخت.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تشیع انگلیسی از لندن و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی این کشور حمایت و ترویج می‌شود تا محصول  تفرقه را در کشورهای اسلامی برداشت نماید و تشیعی که با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی تمام توان خود را برای پیوند شیعه  با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فِرَق اسلامی قرار داده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج به ایجاد دشمنی واختلاف بین شیعه وسنی توسط دشمنان اشاره کرد و عنوان داشت:  امروز  استکبار از تفرقه شیعه و سنی بهره مند می شود و انگلیس در راس آنها برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان فعالیت های برنامه ریزی شده، انجام می دهد که باید هوشیار باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha