یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز، از برگزاری کارگاه تخصصی بررسی ضرورت حیاتی نماز در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با تسلیت  ایام شهادت حضرت سجاد(ع)، با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام سجاد(ع) به روایتی در 25 ماه محرم و به جهت آشنایی طلاب مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز با راهکارهای انس با نماز، کارگاه تخصصی بررسی ضرورت حیاتی نماز، پنجشنبه 6 آبان ماه، در  این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه تخصصی که همه ساله در ایام شهادت سیدالساجدین حضرت زین العابدین(ع) برگزار می شود، کارشناسان پیرامون فلسفه نماز، نماز از دیدگاه امام سجاد(ع)، اهمیت نماز، اسرار این فریضه و ... به تحلیل و بررسی می پردازند.

حجت الاسلام الهی صدر شیرازی خاطر نشان کرد: نماز دائما انسان را با اصلی ترین اهداف زندگی و حقایق آن روبرو می کند، لذا تدبر و تحقیق در این فریضه بسیار مهم است که محققین و مبلغین باید به آن اهتمام بورزند.

مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز در پایان یادآور شد: این نشست طبق سنوات گذشته، با حضور  طلاب، اساتید، معاونین اجرایی و حوزویان این شهرستان در ایام شهادت امام سجاد(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha