یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه/ صبح امروز در هوای بارانی طلاب و روحانیون خراسان شمالی همراه با مردم ولایتمدار استان باری دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خراسان شمالی، طلاب و روحانیون خراسان شمالی، صبح امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله13 آبان حماسه ای دیگر آفریده و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را ناامید کردند.

طلاب و روحانیون خراسان شمالی و مردم استان در 13 آبان با حضور پرشور و وحدت ‌آميز و با عزمي استوار و با صلابت هر چه تمام تر گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب گام بلندي در مسير اقتدار كشور برداشتند تا براي هميشه تاريخ، بدخواهان ملت ایران اسلامی، بيش از پيش مايوس و ناامید بمانند .

طلاب و روحانيون حوزه علميه خراسان شمالی نيز با حضور منسجم خود در راهپيمايي باشكوه یوم الله 13 آبان، اعلام كردند: قدر اين نظام مقدس كه امانتي الهي براي اين نسل و نسل هاي آينده است را مي دانند و تا پاي جان، در راه حفظ و حراست از آرمان‌هاي آن مي‌كوشند.

همچنين در راهپيمايي یوم الله 13 آبان، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ديگر علما، فضلا و مسئولان حوزه علميه خراسان شمالی و شهري نيز در كنار مردم، حضور و اين روز را با افتخار گرامي داشته و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha