شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بخش بسیار بزرگی از عدم موفقیت در زمینه های اقتصادی در جامعه، مربوط به سودهای غیر متعارف تسهیلات بانکی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع اعضای ستاد مردمی توسعه فرهنگی و اقتصادی بجنورد، اظهار داشت: در برخی موارد پیچ و خم های اداری، از سرمایه گذاری جلوگیری می کند و باید مسئولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بخش بسیار بزرگی از عدم موفقیت در زمینه های اقتصادی در جامعه، مربوط به سودهای غیر متعارف تسهیلات بانکی است.

امام جمعه بجنورد تأکید کرد: کارهای مردمی و جهادی  همواره موفقیت آمیز بوده و می تواند باعث رفع معضلات جامعه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از اعضای ستاد مردمی بجنورد به جهت پیگیری معضلات موجود در اجتماع، گفت: گاهی مسئولان از فاجعه هایی که در جامعه رخ می دهد غافل اند و می بایست تشکل های مردمی که به صورت خودجوش و به وسیله خود مردم تأسیس شده اند، این موارد رصد و به مسئولان گوش زد کنند تا بخشی از معضلات موجود در بازار، ادارات و دیگر مکان های عمومی برطرف شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha